Zastanówmy się. Czy to jest normalne? NIE! Jest nie tylko wbrew przepisom stardoll, ale również denerwuje to innych użytkowników.Nie sądzicie, że MSW to powinna być taka osoba, która na to zasługuje? Czy tak nie jest? To nie może być ktoś, kto spamuje na prawo i lewo. Czy właśnie tak robiąc mielibyście satysfakcję, gdybyście dostali się do półfinału? Ja na pewno nie. Stardollowa miss nie musi wpisywać się wszystkim, gdyż wie, że jest na tyle dobra, by wygrać. Ona nie musi spamować, prosić o głosy, przekupywać stardollarami. Bo po co? Przecież za rok też będzie szansa na zdobycie tego tytułu, za dwa lata również! Niech w tym roku wygra najlepszy, ale nie najlepszy spamer lub przekupca. Więc nie spamujcie, proszę Was.
Pozdrawiam,
BeautyXena88
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz