Tym razem zajmiemy się czapką. Pochodzi ona ze sklepu Evil Panda, kosztuje 17sd (I tak lepiej niż kolczyki) i oczywiście jest tylko dla esesesów. (SS). Wg mnie jest śliczna i zastanawiam się nad jej kupnem, ale najpierw musi mi spaść 10sd z nieba, bo mam tylko 7 :(
Zrobiłam z nim stylizację. Trochę drogo wyszła, no ale cóz =]
Użyłam tych ubrań:
Podobał Wam się artykuł? Skomentujcie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz