No cóż.....
W sumie to nie wygląda źle, ale gdyby się przyjrzeć....
Nie sądzę, żeby opaski nosiło się na grzywce, a kolczyki na włosach. Hmmm.....mamy już dwa błędy. Ma ładne ząbki, muszę przyznać (najwyraźniej cieszy się z końca roku) Piegi jeszcze bardziej dodają w niej uroku dzieciaczka i te skromnie pomalowane oczy....mhm.....
Zrobiłam z niej bardziej drapieżną wersję, bo teraz już nie musi grzecznie słuchać się pani od świetlicy. Jestem mało umiejętna, więc cóż, krzywo pomalowałam. Dalam jej jeszcze fajne okularki i można zacząć wakacje!
Podoba się? To w takim razie kliknij TU
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz