poniedziałek, 27 czerwca 2011

Metamorfoza Gosiar9

Mhm.... KOSZMAR! Cienie jak u barbie, po same brwi beznadziejne czerwone pasemka, kokardka, łezka, wielkie kolczyki, pieprzyk, kolczyk i jeszcze jeden....ZA DUŻO TEGO! Brwi poza tym nie pasują do koloru włosów, dziwny kształt twarzy, w ogóle mi się nie podoba. Pani od niemca stawia 1-.

Lekko pomalowałam tym okropnym cieniem oczy, dałam czarną kredkę, aby LUXE tak bardzo się nie rzucał. Usta pozostawiłam naturalne, bo po tej szmince-darmówce mało się mogłam spodziewać, zwłaszcza jeszcze, gdy usta są takie ciemne. Zmieniłam fryz i kolor włosów, żeby pasował do brwi. Radzę sobie zmienić kształt twarzy.





Zbyt banalnie, niezbyt zachwycająco.
Jestem z tej stylizacji zadowolona. Wszystko fajnie ze sobą kontrastuje i jestem mile zaskoczona tą torbą.


Podoba się? Napisz w komencie i dodaj się do obserwatorów!

Brak komentarzy: