Widzę, że stylizujesz się na emo. Hehe. No ok, ale kto widział żeby te 'kagańce' nosić na włosach. Lekko nieprzemyślane, tak sądzę. I wkurza mnie kolor tych oczęt.
Trochę się od emoooo ooooderwałam zrobiłam trochę stylizację w stylu DECADES, bo te okularki są zaczopiste. Zawsze je możesz założyć na ocka.Dałam te sztuczne rzęsy, jakoś wyglądają, a usta zostawiłam naturalne, bo nie zniosłabym tej szminki.
Coś ja ciągle widzę aniołki, ale tym razy 'anioł ciemność' (tak mówia w czarodziejach z Waverly Place XD) No mniejsza. Spodnie mi się nie podobają. Jakoś mi ta stylizacja nie leży.
Użyłam wszystkiech rajstop, kóre miałaś (3 pary). Dałam niebieskie trapmy i sukienkę.
Podoba się? Napisz w komencie, dodaj się do obserwatorów i nie zapomnij zgłosić się do konkursu!


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz