No to zaczynamy.
Mi to nie za bardzo wygląda. Tak się nie maluje oczu, kochana, wygląda to żle. Te pasemka w kolorze sraczki nie prezentują się najlepiej. Kolczyków na włosach się nie nosi, ja noszę na uszach, ale ja jestem dziwna więc może się je nosi na włosach? Raczej nie. Pani od niemca stawia 1+. Radziłąbym zmienić kształt twarzy.
Wiem, wiem, wiem -brwiska nie do koloru włochów, ale to sb sama zmienisz. Jesteś naturalna, niczym rumianek w reklamie naturelli. Oh, oh, oh.....rozpłynąć się można....
Gotka z ciebie, hy? Na górze, bo na dole raczej nie. Gotko-barbiiii? Może być. Eh.
Nic lepszego nie mogłam wymyśleć. Bluzka fajna.
Podoba się? Napisz w komencie dodaj się do obserwatorów i nie zapomnij zgłosić się do konka!


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz