Cóż.....można powiedzieć tylko tyle: ma kasę, to sobie klejnotków nakupowała i wszystkie założyła. Według mnie wygląda to fatalnie. Zbyt duża przesada. Dramat. Spróbuję to zmienić i zamienić ją w normalną dollkę. Czy mi się to uda? Możliwe, że tak...;)
Już bez błyskotek lepiej.....
Cóż za staranność....XD
PO:
Jest zupełnie mniej błyskotek :) Oczy pomalowałam kredkami, dałam tusz i zmieniłam fryzurkę. Teraz dolka wygląda naturalnie, wątpię, aby w dawnym uczesaniu mogła wyjść na ulicę ;) Nie wiem, jak Wam, ale mi się bardziej podoba :)
Skomentujcie ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz