wtorek, 26 kwietnia 2011

metamorfoza zujui

Rozumiem, że gustujesz w EMO, lecz trochę ta stylizacja Ci się nie udała, bo za dużo tego i te przyklejane rzęsy są zbyt sztuczne. Tera zrobiłam Cię, no mniej więcej w tym samym stylu, z tradycyjnymi zamkniętymi oczkami, dałam również pieprzyk w innym miejscu. Nie masz w ogóle kosmetyków, więc nie miałam pola do popisu, dlatego też taka skromna metka. (ten taki rózowy cudek nad uchem, to nie wiem co to)

Troszkę się od EMO oderwałam, ale nic :) Na spód założyłam czarny top, na niego białą tunikę z twarzą, dałam biało-czarną kopertówkę, na spodnie, które już na sobie miałaś, założyłam rajstopy i dodałam czarno-białe buty na obcasie. Wyszło całkiem nieźle ;)

Podoba się? Napisz w komencie :)))) Dodaj się do obserwatorów XD



Brak komentarzy: