Twoja stylizacja jest bardzo ładna, więc nie miałam pomysłu i środków do zrobienia lepszej. Ta metka wg mnie nie jest powalająca, pomysłu nie miałam...
Twoja wersja była ok, zmieniłabym tylko rajstopki. Ja w wersji I założyłam ci jako top spódniczkę z basics (XD), szary sweterek, dwa paski, czarną spódnicą, śliczną torebkę w różyczki, rajstopy z fikuśnymi cudami i szare buty. W II wersji po prostu dodałam kokardę i na torebkę dałam kwiatek na głowę.
Podoba się? Napisz w komencie i dodaj się do obserwatorów :D
1 komentarz:
bardzo ładnie ;)
Prześlij komentarz