Na początku wyglądało to okropnie. Cień jest pomalowany za wysoko, pod oczami świecidełka. Zdaję mi się, że wzorowałaś się na LADY GAGA.
Miejsca do popisu nie miałam: eyelinerem pociągnęłam całe oczy, ale tak, że nie widać tych końców, dodałam trochę cienia i potraktowałam mascarą.
Tu też widać LADY GAGĘ. Ubrałaś się tak samo jak ona ostatnio - widać ci było majtki. Nie wygląda to dobrze.
Teraz ubrałam Cię tak 'elegant' Założyłam dwie pary rajstop na sb, dodałam te cudowne buciki i szarą sukienkę oraz żakiet z miss sixty.
Podoba się? Napisz w komencie :)
PS
Sorry, że tak długo, ale kompletnie zapomniałam XD
1 komentarz:
Udana metka :]
Pozdrawiam, Bairre
Prześlij komentarz